کد لودینگ وبلاگ

کد های تغییر شکل عکس ها

کداهنگ برای وبلاگ

ابزار وبلاگ

السلام علیک یا مولانالغریب یا صاحب الزمان (عج)

السلام علیک یا مولانالغریب یا صاحب الزمان (عج)
بسم الله الرحمن الرحیم...
بوی تورا گرفته دل و این دهان من
از بس صدات کرده گرفته زبان من
صبح و مساء نه که فقط چند لحظه ای
اینجا برای گریه بشو میهمان من
جانم فدای گریه ی روز و شبت شود
جانم فدای اشک تو صاحب زمان من
چشم تو زخم می شود آقای خوب من
آخر چقدر گریه کنی مهربان من؟
تو یک امانتی که پناهم شوی ، ببین...
... داری نحیف میشوی ای سایبان من
اذنم بده ، به جای تو خون گریه میکنم...
میبارم آنقدر که بگیرند جان من....
به حق ملیکه ارض و سماء بی بی جان نرجس خاتون (س)
                اللهم عجل لولیک الفرج



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امین
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: